Advogados de Brayton Purcell selecionados por Super Advogados em 2017

Novato, CA – This year eight Brayton Purcell attorneys were selected as Super Lawyers and Rising Stars. Super Lawyers selects its attorneys each year using a patented multiphase process that includes a statewide survey of lawyers, an independent research evaluation of candidates and peer reviews by practice area. The result is a credible, comprehensive and diverse listing of exceptional attorneys. The Super Lawyers lists are published nationwide in Super Lawyers Magazines and in leading city and regional magazines and newspapers across the country. Super Lawyers Magazines also feature editorial profiles of attorneys who embody excellence in the practice of law.

Super Advogados

Todos os quatro sócios de Brayton Purcell foram selecionados como Super Advogados.

Imagem em miniatura de brayton_al_SMALL.jpg donadio_david.jpg Imagem em miniatura de nevin_james_SMALL.jpg purcell_gil.jpg
Alan Brayton Dave Donádio James Nevin Gilberto Purcell

Estrelas em ascensão

Nossas estrelas em ascensão incluem dois de nossos advogados, Jennifer Alesio e Jason Rose, o advogado associado Bryn Letsch e Michael Miller (não na foto).

alesio_jennifer.jpg letsch_bryn.jpg rose_jason.jpg
Jennifer Alessio Bryn Letsch Jason Rosa

Os advogados da Brayton Purcell têm mais de 30 anos de experiência combinada, e nosso escritório de advocacia com classificação AV provou ser um escritório de advocacia de primeira linha para mesotelioma e lesões por exposição ao amianto. Nosso histórico de sucesso tangível inclui numerosos acordos multimilionários e veredictos em nome de clientes em todo o país.